Avon Açılıp Kapanabilen Göz Kalemi - Smokey Diamond

/
0 Comments
Herkese merhabaa!
Finallerimizin bitmesinin ardından tekrar buradayız :)
Bugün size Avon'un açılıp kapanabilen ya da asansörlü denilen göz kaleminin 'smokey diamond' renginden bahsedeceğim. Bu benim kullandığım 2. kalem. Gerçekten çok beğenerek kullanıyorum ve rengi de bir harika! :)


Çok pratik bir şekilde kullanabileceğiniz bu kalemi, kapaklı olması sayesinde çantanızda açılmadan taşıyabilirsiniz. Sürümü çok kolay olan ve kremsi bir dokuya sahip olan bu kalemi ilk uyguladığınızda hafif gri bir görüntü elde ederken, 2.katı uyguladığınızda daha yoğun gri ve parıltılı bir görünüm elde edebilirsiniz.


  Kutusunun içinde içindekiler kısmı var ve merak edenler için burada :)


Bileğimde de görebileceğiniz gibi içinde parıltılar olan bu göz kalemini kat kat sürerek koyulaştırabilirsiniz.


Tabii ki her gün sürmedim ama ben ilk aldığım kalemi uzunca bir süre kullandım. Hepinize de tavsiye ederim :)


Avon açılıp kapanabilen göz kalemini buraya tıklayarak inceleyebilir, diğer renklerini görebilir ve sipariş edebilirsiniz. Ben indirimdeyken 6.25 TL'ye satın almıştım. Sitesinde bu rengi gözükmüyor ama katolglarında ben hep görüyorum. Okuduğunuz için teşekkürler..
Sizi beğendiğiniz göz kalemleri hangileri?
Hepinize makyajlı günler :)
Merve..

 Sosyal Medyadayız!



Bunları da beğenebilirsin!

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.