Avon Ultra Color Ruj - Matte Grape

/
0 Comments

 Herkese merhaba!

Yeni yılınız kutlu olsun :)
 Bu akşam size Avon'dan aldığım bu mor renkli rujdan bahsedeceğim.
Avon'un 2 al 1 öde kampanyasından aldığım bu ruju gördüğümde ben bunu nasıl sürerim diye düşündüm ama sonra çok beğendim.


Rengi adı üzerinde koyu üzüm rengi.
Ben bu kadar koyu rengi günlük hayatta çok kulanan biri değilim ama hafifçe sürüp parmağımla dağıttığımda çok hoş bir renk oluşuyor.


Bu kapağın üzerindeki pencereyi çok beğendim, rengi kolayca görebiliyorsunuz.


Bileğimde göreceğiniz gibi üst üste gelen yerler hemen koyulaşıyor. Yani pigmentasyonu iyi denebilir :)
Dediğim gibi 2 al 1 öde kampanyasından 2 tanesini 20 TL'ye aldım. Siz de buradan diğer renkleri inceleyebilirsiniz.
Hepinize mutlu yıllar!
Hoşçakalın :)
Merve.

 Sosyal Medyadayız!


Bunları da beğenebilirsin!

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.