Yves Rocher Doğum Günü Kampanyası İndirimi Alışverişi

/
0 Comments
İkinci alışveriş yazımızdan herkese merhabaa! :)
Çok sevdiğim Yves Rocher'in bayıldığım doğum günü kampanyasından yaptığım alışverişi anlatacağım.

Yves Rocher doğum gününüzün bulunduğu ay boyunca 2 al 1 öde kampanyası yapıyor ve alışveriş yapmadan bile alabileceğiniz portakallı duş jeli HEDİYE! ( 2 al 1 öde ile toplam 4 ürün alabiliyorsunuz. )

Ben alışverişimi Ankara Gordion mağazasından yaptım. Çok tatlı bir çalışanı vardı. Çok teşekkür ediyorum çok yardımcı oldu. Ama keşke mağazada bir de kayısılı ve arındırıcı peeling olsaydı. :(

Benim aldıklarım ise şu şekilde;


Hazır indirim varken daha sonra mutlaka alacağım bayıldığım iki ürünü aldım. Hangisi mi? Tabii ki makyaj temizleyici ve saç bakım yağı! Bayılıyorum ikisine. Şu an kullandıklarım yarım. Bunlar da kullanılmak üzere dolaba kaldırıldı. Bu iki ürünün fiyatını ödedim alışverişte. 




Benim için yeni olan ürünler. Bakalım yorumlarım ne olacak :)


Ferahlatan ışıltı veren maskenin teki Merve için, diğerini kendime aldım. Kullandıktan sonra ikimiz birlikte ürünle ilgili yorumlarımızı paylaşacağız. Daha açmadım. Kokusuyla ilgili bir şey söyleyemem. Ama yaban mersinli olduğu için güzel olduğunu düşünüyorum. 
Yüzümüzde en fazla 3 dakika kaldıktan sonra suyla yıkanarak kullanılıyormuş bu maske. Bakalım yıldızımız barışacak mı :)
12.90 TL

Ferahlatan ışıltı veren maskeyle ilgili daha detaylı bilgi için tık!


Bu duş jeline aşık oldum!
Harika kokuyor. Şu an odamda duruyor ve gidip gelip kokluyorum. Eğer siz de benim gibi portakal aşığı biriyseniz mutlaka alııın! Faturada fiyatı 10.90 TL gözüküyor. Benim doğum günü hediyem. Ücretsiz aldım. :)

Florida Portakallı Duş Jeli hakkında detaylı bilgi için tık!

Ben bu alışveriş için toplam 46 TL ödedim. Benim için gayet uygun fiyatlı bir alışveriş oldu. 
Böyle güzel kampanyaları için Yves Rocher'e teşekkürler. İki genç kız seni çook seviyor ;)


Kullanabileceğim ve 28 Eylül'e kadar geçerli ikinci kampanyam ise bu şekilde.
Bu kuponu kullandığınız alışverişteki her 60TL'ye sadece 39 TL ödüyorsunuz. Bir de üstüne orijinal boy şampuan HEDİYE ediyorlar.  
Maalesef duş jellerinde geçerli değilmiş. O yüzden kullanamadım. Eğer ürün öneriniz varsa çok mutlu olurum. :))

Yves Rocher Pure Bleuet Makyaj Temizleyici yazımız için buraya tıklayınız.

Yves Rocher Onarıcı Saç Bakım Yağı yazımız için şuraya tıklayınız.

Sephora, Gratis ve Yves Rocher'den yaptığım bir diğer doğum günü kampanyası alışverişi yazısı için tıklayın!

Sevgilerle. Seda!  :) 

İşte sosyal medya hesaplarımız!



Bunları da beğenebilirsin!

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.