Sephora - Yves Rocher - Gratis Doğum Günü Kampanyası Alışverişi

/
0 Comments

Herkese merhabaaaa:)
Çok keyifli bir yazıyla geldim bu sefer! Hangimiz sevmez ki alışverişi. Sadece benim de almam gerekmiyor, başkalarının alışveriş yazılarını da okumayı seviyorum. Kendim almış kadar seviniyorum o yazıları okurken! :D



Eylül ayı benim doğum günü ayım ve bildiğiniz üzere pek çok markanın bu ay için ya da sadece o haftayı kapsayan indirim ve kampanyaları oluyor. Benim favorilerim Sephora ve Yves Rocher! Hadi gelin detaylı anlatayım sizlere :)

İlk olarak bu sene ki hediyesi ile gönlüme taht kurmuş Sephora'dan başlayayım. :)


Sephoranın makyaj temizleyicisini görmüştüm. Hem 3lü setlerin içinde de satılan bir üründü. Merak ediyordum. Hazır hediyemi almaya gitmişken alayım bir tane denerim dedim. Evdeki makyaj temizleyicim de yarının altına inmişti. Artık yedek almanın vakti gelmişti yani :)
125ml'lik olanını aldım ben. Fiyatı 20 TL :)


Sephora Black kartı olan herkese doğum günü ayı içerisinde ücretsiz bir hediye veriyor. Geçen sene bir lipgloss seti vermişti (Black kart detaylı anlatımı ve lipgloss yazısı için tıklayın!). Bu sene şeker mi şeker 3lü far seti verdi. Görünce çok sevindim. Kendileri Sephoranın tekli farlarından küçük ama bildiğiniz üzere farlar bereketli makyaj malzemeleri listesinin ilk sırasında yer alıyor. Kabında ombre far seti yazıyor. Krem, açık mor ve açık kahve renklerinde. :) İçinden far çıktığını gördüğümde çok sevindim. Özellikle renkler tam benim kullanmayı sevdiğim tonlarda. 

Gelelim gönüllerin diğer sultanına! Yves Rocher!


Yves Rocher'in öyle güzel bir kampanyası var kiii... Doğum günü ayınız boyunca toplam 4 üründe 2 al 1 öde var. Bu sene alacaklarımı önceden seçtim de gittim. :) Ayrıca her yıl bir de hediye veriyor. Alışveriş yapmadan bile alabiliyorsunuz. Bu sene şampuan verdiler :)
Kusursuz ten kompakt pudra (transparan) - 65 TL
Kirpik kıvırıcı yoğun hacim maskara - 50 TL
Kusursuz ten stick kapatıcı - 45 TL
Saç ve yüz kil maskesi - 45 TL
Parlak, Kolay taranan ve yumuşak saçlar için şampuan - 20TL

Ve Yves Rocher'in doğum günü kampanyası ile 5 ürüne 115 TL vermiş oldum. Ama önceden bakıp gittiğim için gerçekten ihtiyacım olanları aldım. Eğer almadıysanız hemen Yves Rocher kartı alın. Çünkü bu indirimi bir harikaa :D

Ve tabii ki Gratis!


Gratis'te indirim yoktu. Ama doğum günü haftasına özel 5 kat puan veriyordu. Sadece bu ikisini aldım ben de. 
Loreal Paris Sunkiss - 12.5 TL
Garnier Arındırıcı temizleme jeli - 12.5 TL

Ben gayet memnunum bu alışverişten ama uzunca bir süre başka bir şey almayacağım. Çok fazla şey aldım. Ama hepsi de istediğim-gerekli olan şeylerdi. 

Sizin yorumlarınızı da merak ediyorum. Siz neler neler aldınız ya da alacaksınız? :)

Sevgilerle. Seda!  :) 

 Sosyal Medyadayız!


Bunları da beğenebilirsin!

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.