Avon Solutions Freshest Pure Moisturising Gel

/
6 Comments
Merhaba :)
Avon Solutions serisini televizyon reklamlarında ve Avon kataloglarında sıkça görüyordum ama açıkcası çok işe yarayacağını düşünmediğimden ve ihtiyacım olmadığından almıyordum.Kullanan arkadaşlarım ise çok faydasını gördüklerini , gerçekten gözle görülür fark olduğunu söylediklerinde ve benimde karşıma kampanyası çıktığında kaçırmadım aldım :)) 


Ürün 50 ml. ve böyle bir kutuda geliyor


Acayip güzel bir kokusu var aynı parfüm gibi kokuyor :)


İçinden ilaçlardaki prospektüs benzeri bir kağıt çıkıyor.İçinde bütün dillerde kremin(jelin) övgüsü var :) Fotoğraf makinem bozuk olduğundan yakın çekim yapamıyorum o nedenle ne yazdığını buraya yazacağım.Aynen şöyle yazıyor:  ''Doğal güzelliğinizi açığa çıkarır ve cildinizin en çok ihtiyaç duyduğu yerleri nemlendirerek cildinizi tazeler.Yağ içermeyen jel uygulandığı anda cildi yumuşak ve elastik hisli bırakarak cildi serinletmeye yardımcı olur.''


Kavanozun üzerinde minik,plastik bir kapak mevcut.



Kıvamı ise görüldüğü gibi bildiğiniz jel kıvamı. Normal nemlendirici kremler kadar yağlı bir his bırakmıyor ve bu açıdan yağlı ciltler daha severek kullanabilir diye düşünüyorum.


 Gelelim benim yorumuma..Ben bu jeli ilk sürdüğümde çok fazla dağıtmamışım galiba çünkü sanki yüzümde birşey kalmış gibi bir yapışıklık hissi vardı ama sonraki sürüşlerimde iyice yedirerek sürdüğümden böyle birşey olmadı. Jel gerçekten esneklik ve ferahlık hissi verdi , yüzüm 1-2 dakikalığına soğuk suyla yıkamışım gibi oldu :) Gerçekten yumuşaklık veren bir jel.Ben severek kullanıyorum :) Fiyatı ise 10  liraydı sanırım her ay değiştiği için tam bir fiyat söyleyemiyorum ancak buradan bakıp inceleyebilir ve sipariş verebilirsiniz..Yorumlarınızı bekliyoruz..Hoşçakalın..
      Sevgilerle. Merve :))

Sosyal Medyadayız!





Bunları da beğenebilirsin!

6 yorum:

  1. bu kremler kaç dakika yüzde duruyor acaba ayrıca nasıl suyla yıkanmalı gece gündüz farklı varmı ayrıntılı bilgi verirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok hayır bu yüzde kalmalı ya da yıkamalı değil.Normal krem tarzında uyguluyorsunuz.Gece için ayrı olanını görmedim ama sonradan çıktı yanlış hatırlamıyorsam bu set halinde olanların içinde vardı.Yorumunuzu geç gördüm kusura bakmayın.

      Sil
  2. bu jel krem için bi yaş aralığı var mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır bir yaş aralığı belirtilmemiş,zaten nemlendirici jel oldugu için bir sınır gerekli değildir diye düşünüyorum,teşekkürler:)))

      Sil
  3. bende 200 ml su gibi olanı var ama odamı aynı şekilde uygulanıyor acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin söylediğiniz muhtemelen pamuğa dökülerek uygulanan bir ürün, bu normal krem şeklinde uygulanıyor:)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.