Nivea Çift Etkili Göz Makyajı Temizleyicisi

/
0 Comments
Merhabalar!
Sizlere bir önceki yazımda göz kaleminden bahsetmişken bu sefer de bir göz makyajı temizleyicisini anlatmaya karar verdim :D
Ben bu üründen daha önce buradan yazısını okuyabileceğiniz Garnier göz makyajı temizleyicisini kullanıyordum ancak bitti ve gözlerimi çok fazla yakıyordu. Daha sonra Gratis'den Nivea'nın göz makyajı temizleyicisini satın aldım.


Çift fazlı olan bu ürün 'mavi kantoron çiçeği özü' içeriyor ve kirpiklere bakım yapıp yumuşak bir his vermeyi vaat ediyor. Gerçekten de bu vaadi yerine güzelce getirdiğini söyleyebilirim. Kirpiklerim yumuşak ve eskiye göre inanılmaz esnek.



Neredeyse %100 kokusuz olan ürünün kokusunu ancak pamuğa döktüğünüzde hafifçe hissedebilirsiniz ve gözünüzün içine dahi girse kesinlikle gözünüzü yakmıyor.

                     

Kullanmadan önce güzelce çalkalıyorsunuz ve pamuğa bir miktar dökerek ve çok neredeyse çok az dökerek gözünüzü temizliyorsunuz. Yalnız bu ürünün beni biraz yoran tek yanı ilk çalkalamada hemen tekrar ayrılması ve aşağıda görebileceğiniz gibi olması.


Daha iyi bir 2. çalkalamayla homojen hale getirebilirsiniz.


Kullandıktan sonra çok yağlı bir his bırakmayan ve makyajınızı çok iyi temizleyen bu ürünü buraya tıklayarak Nivea'nın sitesinden inceleyebilir ve tüm kozmetik satan marketlerden bulabilirsiniz. Ben 13 TL gibi bir fiyata almıştım. Genellikle bu civarda bir fiyatı var zaten.
Hepinize mutlu günler..
Hoşçakalın :)
Merve.

 Sosyal Medyadayız!



Bunları da beğenebilirsin!

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.