Avon Soft Musk Pırıltılı Pudra

/
2 Comments

Merhabalar yeniden!
Avon'un Soft Musk parfümünü bilmeyen yoktur. Gül ve yasemin kokulu çok hafif günlük hayatta rahatlıkla kullanabileceğimiz bir parfüm. 


Avon bu güzel parfümün kokusuyla pudra yapmış. Tene sürülünce Soft Musk'ın o güzel kokusu hissediliyor ve ben çoğu zaman parfüm yerine kullanıyorum. Bi daha parfüm sıkmaya gerek kalmıyor, kokusu uzunca bir süre gidiyor.


Kullanırken bir delikli yeri var bir de direk dökebileceğimiz deliği var. Teninize sürdüğünüz zaman çok hafif bir parıltı veriyor. Bunu abiye tarzı bir elbise giydiğinizde omuzlarınıza kollarınıza sürüp çok hoş bir pırıltı sağlayabilirsiniz. Farınızın üstüne sürüp ufak bi parıltı olarak da kullanabilirsiniz. Hemde kokulu kokulu :))


Ben çok severek kullanıyorum. Ürün 40gr. Az gibi duruyor kutusunda ama çok çok az bir miktar zaten size yeteceğinden uzun süre kullanabiliyorsunuz. Ben 5TL'ye almıştım. Ama tabi Avon'da fiyatlar hep değişiyor..
İncelemek veya satın almak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz :)
Sevgilerle. Seda!  :)


Sosyal Medyadayız!


Bunları da beğenebilirsin!

2 yorum:

  1. Hafif pirilti vermesi guzelmis :) blogunuz hayirli olsun :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederiz :) evet hem pırıltı veriyor hem de kokulu. extra parfüm kullanma ihtiyacı olmuyor :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.