Saç Bakım Ürünleri!!

/
0 Comments

Herkese merhabaa :)

Yeni ürün almadıkça bir süre sonra yazacak bir şeyiniz kalmıyor. Sanırım bu yüzden makyaj blogları devamlı ürün alıyor. Buradan yeni şeyler paylaşabilmek için. 
Ben sözüme sadık kalmaya devam edeceğim. Sloganım "önce evdekiler bitecek" :)
Tabii bu arada hiç mi bir şey yazmayacağım. Tabii yazacağım. Aklıma gelenleri paylaşacağım. İlk olarak saç ürünlerimi toplayıp hepsini toplu halde sizlerle paylaşmak istedim. Bu tür yazıların devamı gelecek. 
Tabii arada yeni şeyler alacağım. Ama çok sık değil. Bir süre sonra ciddi anlamda bütçenizi sarsmaya başlıyor. "Sen makyaj blogu yazıyorsun bunu göze alman gerekirdi" derseniz de belki haklısınız. Ama hayatımı sadece makyaj malzemeleri oluşturmadığı için diğer şeyler için de para gerekiyor. Ayrıca alıp alıp evde çürümeye bırakmak da hiçbir zaman içime sinen bir durum olmadı. 
Eveeet çok uzattım giriş kısmını ama yazılarımızın azalmasının nedenini açıklamak istedim. 
Başka bir neden de Merve'nin de benim de derslerimizin yoğunlaşması. Bunu da anlayışla karşılayacağınızı düşünüyoruz. Vakit buldukça buraya da yazı eklemeyi unutmuyoruz :)

1. Pantene Pro-V Anında Bakım Yapan Saç Spreyi
Kendileri ile Merve sayesinde tanıştım. Saçlarım çok kabarıyordu ve gerçekten can sıkıcı bir durum. Saçınıza sıktığınız anda hem yumuşacık kalıyor hem de kabarıklığı gidiyor :) 
Watsons'dan 9TL'ye alındı. 


2. Akat Saç Köpüğü
Yakın zamanda saçıma perma yaptırdım. Permayı saçım çok zor tutuyor ve sabit kalması için tonla ürün kullanmam gerekiyor. Bu da onlardan biri. Saç köpüğü :) 
Saçlarımı gayet iyi tutuyor. Kıvırcıklığı 3 gün gidiyor. 
Ben bunu kuaförümden almıştım. Yanında başka şeylerde aldığım için fiyat söyleyemem ama sanırım 10TL. Tabii kuaförüm kendine aldığı fiyattan aldı bana da. Dışarıda farklı olabilir.


3. Hobby Energy Saç Şekillendirici Jöle - 4 Numara
Permayı saçımın tutması için kullandığım başka bir ürün. Saçlarım normalde jöleye karşı aşırı dayanıksız ve hemen dökülür, sertleşir. Ama bunda hiç öyle olmadı. Gayet iyi durumlar şimdilik. Yaklaşık 1 aydır kullanıyorum. Marketten 6TL'ye almıştım :)


4. Yves Rocher  Onarıcı Saç Bakım Yağı
Artık iki genç kızdan Seda denince akla bu ürün gelecek biliyorum ama koymam şart. :)
Saçlarım yıprandığında, canlılığını kaybettiğinde kullanıyorum ve yumuşacık saçlara kavuşuyorum. 
Kendisi benim kurtarıcı meleğim!
Yves Rocher'den 22 TL'ye almıştım.
Ayrıntılı yazısı için tık tık! :)


5. Benri Kuru Şampuan Kestane rengi.
Aslında bunu annem için almıştık ama koymadan edemedim. Gratis'lerde satılıyor 10TL de fiyatı var.
Sakın ama sakın almayın. Saçlarda bıraktığı beyaz tozlar gitmiyor. Gitsin diye uğraşınca da rengini kaybediyor. Zaten annemin kullanma amacı kuaföre gidene kadar birkaç gün idare etmesiydi. Ama gelin görün ki annemin yumuşacık saçlarını kazık gibi yapıyor. Daha ayrıntılı yazısı gelecek :)


6. Fonex Briyantin
Perma için kullandığım başka bir ürün. Bunu da kuaförümden ucuza aldım (4TL)!. Ertesi gün kabarıklığını alsın ve biraz daha parlak dursun diye aldım. Ama saçlarımı yağlı gösterdiği için "bizimle değilsin" dedim kendisine :)


Baya bir ayrıntılı yazısı yazılacak ürün varmış elimde :) 
Umarım sizin için iyi olmuştur bu yazı. Keyifle okumuşsunuzdur inşallah.
 Saçlar için evimde buluna ürünler bunlar.

Hepinizi öpüyorum kocaman!

Sevgilerle. Seda!  :) 

Sosyal medyadayız!




Bunları da beğenebilirsin!

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.