Loom Bileklik (Loom Bands) Nedir, Nasıl Yapılır?

/
0 Comments
Merhabalar herkesee!
Bugün kozmetik ya da makyaj malzemesi yok. Son moda bir bileklik yapımı var :D
Siz de son günlerde herkesin bileğinde bu bileklikleri gördünüz mü? Renk renk, gökkuşağı gibi, tek rengin tonlarından oluşan hatta fosforlu olanları bile var!
Benim de bu lastik bileklikler baya dikkatimi çekmeye başlamıştı ki en sonunda bir kırtasiyede (hatta artık her yerde) buldum. :)
Benim aldığım bu paket karışık renklerden oluşan bir set. İsterseniz tek tek renklerin olduğu paketleri de alabilirsiniz.


Az gibi görünse de içinden bir dolu lastik çıkıyor. Bunlar saç lastiklerinden kalın ama onlar kadar esnek olmayan lastikler.


İçinden çıkanlar ise böyle. Bir adet plastik tığ, bilekliği örerken lastiklere şekil vermemize yarayan sapan şeklindeki alet ve 9-10 adet şeffaf, bilekliğimizi birbirine bağlamaya yarayan aparatlar..


Bilekliğimizi örmeye bu şekilde başlıyoruz. İlk lastiği 8 şeklinde takıp diğerini düz takıyoruz ve birbirinin üzerinden atlatıyoruz. Ben ne yazık ki burada eklemeyi unutmuşum ama eğer o şeffaf, bilekliği en sonunda birbirine bağlayan boncuktan ilk lastiğe takarsanız daha kolay bir şekilde bilekliği tamamlayabilirsiniz :)


Dediğim gibi lastikleri tığ yardımıyla birbirinin üzerinden atlatarak ilerliyoruz.


Yaparken ara ara bileğinize göre ölçün. Çünkü lastikler genişlemediği zaman çok küçük görünüyor. Haddinden fazla uzun yapabilirsiniz :)
Yeterli uzunluğa gelince son lastiği de o şeffaf lastiğe takıp bilekliği tamamlıyoruz.


 Sonuç bu şekilde :D
İşte gökkuşağı renginde bir bileklik. Bu lastiklerle yapılabileceklerin bir sonu yok ve tek sınır hayal gücünüz!


Ben yaparken lastikleri renklerine göre ayırdım ve açık renkten koyu renge doğru dizdim. Bu şekilde daha hızlı bir şekilde örebildim. Gerçi yapılışı inanılmaz kısa sürüyor. Çocuklarla birlikte yapması ise özellikle çok eğlenceli olabilir.



Ben bu paketi 1 TL'ye aldım :D Evet çok ucuz :)) Duyduğumda bende çok şaşırdım. Ama alacağınız sete göre değişen fiyatlar var. Yani 1 TL'ye böyle bir set ya da 30 TL'ye tam teçhizatlı bir set de alabilirsiniz. Hepinize kolay gelsin :)
Eğer, ''ben böyle fotoğraftan nasıl yapıldığını anlamam, yok mu bunun videosu?'' derseniz, o zaman tam da buradan örneklerini izleyebilirsiniz.. 
Herkese rengarenk günler :D
Hoşçakalın...

Sosyal Medyadayız!



Bunları da beğenebilirsin!

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.