Avon Color Trend Çift Taraflı Göz Kalemi - Polished Bronze

/
0 Comments
Merhabalar yeniden!
Avon'dan bu göz kalemini bir indirim zamanında görüp almıştım. Rengi çok fazla hoşuma gitmişti ve ben kahverengi göz kalemi istiyordum.
Bir tarafı koyu kahve iken diğer tarafı kahverengiye bakan bir gri.


ColorTrend serisine ait kalemin rengi polished bronze.


Aşağıdaki görselde de görebileceğiniz gibi renkleri bir harika. ColorTrend serisi olduğu için sanırım kalıcılığı biraz az ama altına baz uyguladığınızda çok çok daha uzun saatler boyunca kullanabilirsiniz.


Kalem yumuşacık ve çok kolay sürülüyor ve hemen renk veriyor. Kesinlikle o açıdan bayıldım.
2 tane uyumlu renge sahip olması ise ayrı güzel. Tek kalemde gözlerinizin hem dış köşelerine hem iç köşelerine uygulama yapabilirsiniz :)
Avon'un bu çift taraflı göz kalemini bir kampanyasından almıştım o nedenle şimdi satılıyor mu bilemiyorum eğer yoksa affedin :(

Sosyal Medyadayız!


Bunları da beğenebilirsin!

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.