Bitenler - 2

/
0 Comments
Herkese yeniden merhaba!
Söz verdiğim gibi biten ojeler yazımdan 3 gün sonra yeni bitenler yazımı paylaşıyorum!
Bu sefer oje dışındaki ürünlerimi paylaşacağım. Bu yazıyı kiye bölmemin sebebi çok fazla ürünlü bir yazı olunca tüm yorumları okumuyorum. Sıkılıyorum. Ne demişler kendine yapılmasını istemediğin bir davranışı sen de başkasına yapma. Bu yüzden ikiye böldüm. 

Bu yazıda daha çok ürün var. Baya bir ürün bitirmişim. Kozmetik ürün almama sözünün faydaları. Evdeki ürünler azalıyor. Böylece aldıklarımız boşa gitmemiş oluyor.

Bitmeyi bekleyen o kadar çok rujum var ki. Uzun zamandır kullanmadıklarımı çıkardım dışarıya. Artık rengini sevmediklerimi özellikle çalışma masama koydum. Çünkü ders çalışırken bunaldıkça makyaj yapmayı ve özellikle ruj sürmeyi çok seviyorum. Bu şekilde o ürünlerimde boşa gitmemiş kullanılmış oluyor. Öneririm bu yöntemi. Çok iyi oluyor. :)

Gelelim ben neler bitirdim!


1. Yves Rocher Hair Repair Oil - Onarıcı Saç Bakım Yağı : Kendileri bir muhteşem! Doğum günü kampanyası ile yedeklemiştim. Şimdi onu kullanmaya başladım. Ciddi anlamda saçlarım için kurtarıcı melek. Düzleştiricinin etkilerini 2-3 kullanımda yok ediyor. Kendilerine aşık oldum.
Daha detaylı bilgi için buraya tıklayın!.

2. Moistirising El ve Tırnak Kremi (Gratis) : Gül kokulu çok güzel ve çok ucuz bir krem. Elime sürdüğümde çok güzel kokuyor. Merve ile beraber almıştık. İkimiz de bitirdik. Hatta Merve 2.sini aldı. Merve'nin bu ürünle ilgili yazdığı detaylı yazıya buradan ulaşabilirsiniz.

3. Maybelline The One by One Maskara / Rimel : Kirpiklerimi hem harika kıvırıyor hem de çok daha dolgun gösteriyor. Elimde başka bir rimel daha var. Sanırım o bitince yine alacağım bundan. Çok ama çok sevdim seni one by one!
Daha detaylı bilgi için tıklayınız



1. Rosense Nemlendirici El Kremi : Bu kremi daha önce de kullanmıştım. Bunu Merve almıştı bana. Tam çanta boy. Çok pahalı da değil. Malum gül kokusu da eklenince süper bir ürün oluyor. Görürseniz çantanıza eklemek için alın mutlaka.

2. NOB Asetonsuz Oje Temizleme Mendili : Babanız oje kokusuna gıcık olursa bu tür ürünleri almaya meyilli oluyorsunuz. Bu ürün ojeyi sildikten sonra çok yağlı bir şekilde tırnaklarınızda kalıyor. Ayrıca o yağın içinde ojenizin rengi de oluyor. Yani ojeniz dağılıyor. Bir daha almam bu ürünü. Kokusuz oje temizleme yöntemi biliyorsanız lütfen yardım edin! :)

3. Yves Rocher Noix de Coco Lipbalm : Bir türlü yazısını yazamadan biten aşık olduğum lipbalm'ım. Hindistan cevizli muhteşem kokulu, muhteşem yumuşatıcı ve muhteşem uzun süreli kalıcılı kullandığım tek lipbalm oldu kendisi. 10 TL de fiyatı var. Elimde 3 tane lipbalm var. Onlar bitince yenisini alacağım. :)

4. Loreal Lipstick 480 - Coral Sunrise : Yazısını yazamadan biten ürünlerden biri daha. Çok tatlı simli pembemsi bir renk. Annemle beraber rengini çok sevince böyle yazısını yazamadan bitiyor. Ama bu ürünün yapısı ile ilgili detaylı bilgi almak isterseniz, bu serinin başka bir rengiyle ilgili yazı yazmıştım ona bakabilirsiniz buradan

5. Avon Calming Effects Fondöten : Avon'un uzun zaman önceki bir indirimi sırasında almıştım kendisini. Ama Avon'dan hep aynı renk fondöten almamıza rağmen bu sefer açık geldi. Bronzlaşma ile de alakası yok. 2 yılı geçti galiba. ( Çok fondöten kullanmayınca bu kadar uzun süre gidiyor. ) Elimde başka bir fondöten vardı. O da koyu gelmişti. Onunla karıştırarak kullandım. Açıkçası çok güzel olduğunu söyleyemem. Kapatıcılığı çok az. Kalıcılığı da. Bir daha alınmaz yani :)

Bitenler yazısı uzun olmasın diye ikiye bölmüştüm. Ama uzun zamandır yazmayınca uzun uzun yazdım galiba. Baya uzun bir yazı oldu. Bu arada art arda yüz tane uzun kelimesini yazdım :( 

Umarım keyifle okursunuz ve faydalanırsınız. 

Sevgilerle. Seda!  :) 

Sosyal medyadayız!



Bunları da beğenebilirsin!

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.