Avon SuperShock Max Maskara

/
0 Comments
Herkese merhaba :))
Uzunca bir ara verdik evet ama okulların açılmasıydı, derslerdi, vizelerdi derken yazı yazamadık.
Bugünkü yazım Avon'dan SuperShock Max maskara.

Yıllaaar önce aldığım gene Avon'un SuperShock maskarasını çok beğenmiş ve verdiği hacime+kıvrıklığa hayran kalmıştım. Daha sonra birkaç ay önce bu 'Max' olanının indirimde olduğunu gördüm ve aldım.


Fırçasının kılları böyle yakından da görebileceğiniz üzere dönemeçli bir şekilde tasarlanmış. Normal SuperShock'da bu kıvrımlar yok dümdüz kıllar geliyor.


Ve ben bu ürünü normal olanı kadar olmasa da begendim:))
Kalıcılığı iyi denebilecek seviyede ama 3-4 saatin sonda kirpiklerinizin kıvrıklığı gidiyor ancak uzunluğu kalıcılığını sürdürüyor.


Bu maskaranın sevmediğim tarafı çok cıvık olması. Kirpikleri gereğinden fazla birleştirebiliyor ama birkaç kullanımdan sonra kendni toparladı sanırım hava alınca biraz topladı kendini. Ayrıca ''yeni alınan maskaranız çok sıvıysa 1-2 saat açıkta bırakmak daha kıvamlı olmasını sağlayacaktır'' diye bir yazı okumuştum bu yöntem de hala cıvık olmakta ısrar eden rimeller için kullanılabilir. Unutmadan 
buradan ürünü inceleyebilir, diğer renklerine bakabilir ve sipariş verebilirsiniz.
Hepinize bol maskaralı günler ;)
Hoşçakalın :))

Sosyal Medyadayız!



Bunları da beğenebilirsin!

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.