Bitenler - 1

/
0 Comments
Herkese merhabaa! 
Vizelerimizi bitirdik ve geldik.
Uzunca süredir biten ürünlerimi saklıyordum. Onlarla ilgili yazı yazmak için. İşte o gün geldi sonunda :D

Bugün size bitirdiğim ojelerimden bahsedeceğim. Genelde ojeler bitmez ama çok severseniz biterler. İşte benim bitirdiklerim:

1. Flormar Nail Art NA12 : Çok fazla kullanamadım. Çünkü fırçası ince olduğu için çok kullanışsız oldu. Keşke normal fırçalı bir siyah oje alsaymışım dedim her kullanışımda. Çünkü tüm tırnağıma siyah sürmek eziyete dönüştü. Size tavsiye nail art fırçalı oje almayın. Normal fırçalı alın. Nail art fırçasını ayrı alın. Yoksa çok sevdiğiniz renkleri doya doya kullanamıyorsunuz.

2. Flormar SuperShine 09 : Çok seve seve kullandım. Şimdi bu rengin Pretty serisinden olan küçük boyu var. Aynı renk olduğunu farkına varmadan farklı günlerde almışım. :) 



3. Flormar SuperShine 45 : Bu ojenin tınakta duruşuna hayranım!! Ama keşke üzerinde yazdığı gibi uzun süreli kalıcılığı olsa. Aynı ojeyi tekrar alırdım.
Daha detaylı okumak isterseniz buraya tıklayın!.

4. Flormar Neon Colors N0005 : Bu ojeyi çok uzun zaman önce almıştım. Artık koyulaştığı için kullanamıyorum. Üzülerek bitenler kısmına ekliyorum bu ojemi de.

5. Flormar 421 : Bir zamanlar turuncu oje diye tutturup almıştım. Turuncuyu çok sevdiğim için. :) Ama tırnağımda tahmin ettiğim gibi durmasa da yine de bitirdim. Tebrikler bana.

Böylece 5 tane daha ojem azalmış oldu. Uzunca bir süre oje almak yasak bana. Önce evdekiler bitecek. Sonra yenisi alınacak. Çok sevdiğim, onsuz yaşayamayacağımı düşündüğüm bir renk olmazsa tabii :) )

Siz ojelerinizi bitirebiliyor musunuz?

Not: Bitenler - 2 yazısı 3 gün sonra yayında :)

Sevgilerle. Seda!  :) 

Sosyal medyadayız!


Bunları da beğenebilirsin!

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.