Benri | Koyu Renk Ojeler için Aseton

/
0 Comments

Merhabaa!!
Uzun zamandır buraya bakamıyorduk. Çünkü hem Merve'nin hem de benim derslerimiz çok ağır ve yoğun bir şekilde başladı. Aynı yoğunlukta devam ediyor. Vakit bulur bulmaz size yazı taslakları hazırlamaya koyuldum :) 
Keyifli okumalar..

Bu bordo ojeler çıktığından beri en büyük sorunum ojeyi silerken tırnağımın etrafını boyamasıydı.
Sonunda bu derde uygun bir aseton çıktı da biz de faydalandık. :)


Benim ilk kullanımdaki beklentim hiç boyamam yapmamasıydı. O yüzden çok büyük bir hayal kırıklığı yaşamıştım. Çünkü tırnaklarımın çevresi boyandı. Sonra bulaşanları sileyim dediğimde etime bulaşanları tek seferde çıkarttı. Diğer asetonlarda bu sorun oluyordu.
Tam olarak beklentim değil belki ama bulaşanları temizlemesi bile harika bir özellik. 
Teşekkürler Benri! Teşekkürler Gratis! :))


Benim asetonumun yarısı bitti. Gayet memnunum. Biterken tekrar alacağım bu asetonu. 
Fiyatını tam hatırlamıyorum ama sanırım 3TL civarıydı. Yani gayeeet uygun. :)
Gratis'lerde bulabilirsiniz. :)

Sevgilerle. Seda!  :) 

Sosyal medyadayız!



Bunları da beğenebilirsin!

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.