Flormar || Nail Art Brush Set

/
0 Comments
Nail Art'ları çok seviyorum. Yapmayı çok istiyordum ama bir türlü yapamıyordum. İnternetten alışveriş yapmayınca da fırçalarını alamıyordum. İyi ki Flormar bu ürünleri çıkarttı da bende nail art fırçalarına kavuştum!.. :)


6 tane fırça bulunuyor sette. 


Daha yakından görünüşleri ise bu şekilde. 


Temizlemesi gayet basit. Asetonla tertemiz kalıyorlar. Bir sürü şey yaptım ve hiç dökülme yapmadı.


İçindeki fırçalar ise şu şekilde;
* Dotting Pen / Noktalama Kalemi
* Kesik uçlu fırça
* Düz uçlu bir fırça
* Daha ince olan daha düzgün çizgi yapmaya yarayan fırça
* Nail Art ojelerin fırçaları gibi ince uzun olan turuncu renkli fırça
* Bir de yelpaze fırça var. Daha kendisini kullanamadım. Nasıl bir uygulaması olduğu hakkında bir fikrim yok :)


Fırçaları kullanırken tutulan kısmına oje geldi ve asetonla temizlemek istedim. Asetonu döktüğüm yerdeki siyah renk silindi. Altındaki tahta kısım ortaya çıktı. Belki çok önemli bir şey değil ama bolca oje lekesi olabilecek ve asetonla temizlenecek bir fırçada böyle bir sorun olmasına şaşırdım. 
Siz daha dikkatli kullanın fırçalarınızı benden söylemesi. ;)

Flormar'ın Nail Art fırçalarıyla uyguladığımız farklı fikir yazımız için buraya tıklayın! :)
Flormar'ın sitesindeki detaylara ise şuraya tıklayarak ulaşabilirsiniz! :)
Fiyatı 12.5 TL :)

Sevgilerle. Seda!  :) 


Sosyal Medyadayız!



Bunları da beğenebilirsin!

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.