Pastel || Nude 756 - Princess Oje

/
0 Comments

Bu sene favorilerim her türlü nude ürünler! Ojeler, rujlar, göz kalemleri... her şey.

Pastel'in Nude serisi çıkınca hemen almak istedim. İlk olarak bu rengi alıp denemek istedim.


Tırnakta iki kat gayet yeterli oluyor.
Kalıcılığını da beğendim.
Ama kokusu diğer ojelere göre biraz daha ağır. Sürerken biraz rahatsız oldum açıkçası. 


Rengi tam da adı gibi prenses rengi. Rengi çok hoş tatlı bir pembe. Renge hayran olmamak mümkün değil. 


Ben bu ojeyi çok sevdim. Şimdiden favorilerim arasında. Okula giderken bol bol süreceğimden eminim. Diğer renklerini de almak istiyorum. 


Bu da benim çok severek kullandığım şekli. 
Essence oje hakkındaki yazımıza buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Siz hangi renkleri aldınız / beğendiniz? 

Sevgilerle. Seda!  :) 

İşte sosyal medya hesaplarımız!



Bunları da beğenebilirsin!

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.