Arko Nem Güneş Bakım Koruyucu Güneş Sütü - Hassas Ciltler için - 50+ Spf / Gkf

/
0 Comments

Merhabalaar!

Malum yazları güneşe çıkarken güneş kremi / sütü / yağı kullanmak gerek. Yoksa bluzlarımız izleri kollarımıza çıkabilir. :)


Ben Arko'nun bu ürününü aldım. Çünkü açık tenlilere ve güneşe hassas ciltler için koruyucu özelliği var. Ben açık tenli olmayı seviyorum. Bronz bir tenden ziyade beyaz ten daha hoşuma gidiyor. Güneşe çıktığım anda da yüzüm kıpkırmızı olur. Bu özelliğimden de çok rahatsızım. Bu yüzden bu güneş sütünü tercih ettim.


Çok memnun kaldım bu üründen. Hiçbir bluzun izi çıkmadı koluma ve yüzüm eskisi kadar kıpkırmızı olmadı. Okula giderken de sürüp gideceğimden eminim.

Ürünün tek eksisi kolunuzdaki kıvrımlarda birikme yapması. Bu yüzden iyice yaymanız gerekiyor.

Ben ürünü 25 TL'ye almıştım. :)

Sevgilerle. Seda!  :) 

İşte sosyal medya hesaplarımız!



Bunları da beğenebilirsin!

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.