Flormar || SuperMatte M111 Oje

/
0 Comments

Bu aralar bir bordo ojeler bir de nude ojeler. Başka renk sürmüyorum. Resmen bağımlılık yapıyorlar!


Daha önce Flormar'ın Blackstar Red rengini kullanıyordum. Ama az kalınca yenisini almak istedim.  Hazır almışken mat olsun diyerek bunu aldım. 

Renk olarak tırnakta önceki kullandığımla aynı tonlarda. Çok yakın renkleri.

Hızlı kuruyor, kalıcılığı da iyi. Tek kat oje gayet yeterli oluyor.


Matlık konusu ise maalesef :/ Mat ojelerden yana hiç şansım yok benim. Kesin!

Bu ojeyle yaptığım bir nail art'ın fotoğrafını ekledim sizler için. :) Her zamanki gibi bol bol dışına taşırdım. Temizlediğim halde bu kadarı kaldı. :D


Fiyatı 2.85 TL idi sanırım. :)


Sevgilerle. Seda!  :) 

İşte sosyal medya hesaplarımız!



Bunları da beğenebilirsin!

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.