Maybelline Baby Lips - Cherry Me

/
0 Comments

Dayanamayıp ben de aldım Baby Lips'lerden!
Benim Baby Lips'im Cherry Me! :D


Kapları kesinlikle çok tatlı. Kokusu da ayrı güzel!


Dudaktaki duruşu ise çok hafif bir pembe. Hafif simleri de var. Yani fotoğraftaki rengine aldanmayın. Uygulayınca çok açık bir renk oluyor. Günlük olarak tek başına kullanılabilir.

Ama gelin görün ki dudaklarda çok uzun süreli kalmıyor. Nemlendirmesi de çok iyi değil. Diğer kullandığım lipbalm ile kıyasladığımda bu ürünü beğenmedim.


Evet renk, koku ve görünüş çok güzel ama önemli olan özellik nemlendirmesi benim için. Zaten dudaklarım çok kuru olduğu için ruj sürmesem bile mutlaka lipbalm kullanıyorum. O yüzden nemlendirme gerçekten önemliyse sizin için de çok önermem. Eğer nemlendirme önemli değil, dudaklarım çok kuru değil derseniz rahatlıkla alabilirsiniz.


Fiyatı 5.90 TL :)


Sevgilerle. Seda!  :) 





Bunları da beğenebilirsin!

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.