Diadermine Hassas Göz Makyajı Temizleyicisi

/
0 Comments
Merhabalar :))
Daha önce de makyaj temizleme ürünü tanıtmıştım ama o bittikten sonra farklı bir ürün kullanmak için araştırma yapıyordum ve Diadermine'nin bu ürününü buldum.


     Arkasındaki yazıda ise ürünün tüm makyaj türlerini göz bölgesini tahriş etmeden temizlemek için geliştirildiği, hipoalerjenik olduğu ve içindeki nemlendiriciler sayesinde göz çevresindeki germeyi önlediğine yer verilmiş..


        Kullanırken pamuğa az miktarda dökmeniz yeterli. Gayet rahat çıkartıyor makyajınızı. Ben şu ana kadar çok memnunum. Tavsiye ederim.


          Bir kozmetik mağazasından 11TL'ye almıştım. Fiyatı bence çok uygun. 125 ml de gayet uzun süre kullanabileceğiniz bir miktar. Kullanırken hiçbir alerjik etki olmadı. Kokusu da çok güzel zaten. Severek kullandığım ürünlerden biri.


         Bu da arkasında yazan yazı ve içeriği. Okumak isterseniz diye ekliyoruz :))

   Yatmadan önce göz makyajımızı temizlememiz çok önemli olduğu için her makyaj çantasında bulunması gereken bir ürün çeşidi ve bu markanın ürünü de çok güzel.



                                                                  Sevgilerle. Seda!  :)
                           


Bunları da beğenebilirsin!

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.