Sephora Lip Lacquer - Funky Fuchsia (No.34)

/
0 Comments

Merhabalar :D
Sephora'dan aldığımız lip lacquer'e bayıldık!


Rengine bayılarak aldığım Sephora'nın bu ürünün kokusu da ayrı bir güzel. 


         Ben Sephora'nın indirim günlerinden almıştım. İndirim günlerinde çoğu ürününü daha ucuza alabilirsiniz. Ben 10 TL'ye almıştım. Sephora'ya göre gayet ucuz bir fiyat ki zaten bu ürünlerin normal fiyatı. İndirim dışındaki fiyatı bilmiyorum ama :)

     Fırçası diğer parlatıcılara göre biraz değişik ve bence gayet kullanışlı ve altın rengi simleri var.


    Rengi de aynen böyle..Yani şişesinde farklı durup dudağınızda farklı duran parlatıcılardan değil ;)


Gayet kalıcı bir ürün. Hafif sürdüğünüzde ise çok doğal bir renk oluyor dudağınızda. Sephora'nın indirimlerini takip etmenizi öneririm. Ama ilk günlerinde gidin çünkü çok hızlı tükeniyor ürünler :) 

Sevgilerle Merve & Seda!  :)


Bunları da beğenebilirsin!

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.