Flormar 5'li Far Paleti - No.5

/
0 Comments
 Merhabalar herkese :)   
Eskiden far sürmediğim için herhangi bir far ya da far paleti almayı düşünmemiştim.Daha sonra izlediğim videolarda gördüğüm gölgeli makyajdan özel günlerde falan lazım olur deyip yapmaya karar vererek Watsons'a koştum:)


        Watsons'ta siyah tonlarında far paleti arıyorum dediğimde beni Flormar'ın standına götürdüler..


      Griden siyaha doğru gittiği için gayet güzel gölgelendirme yapılabiliyor.Ayrıca ben eyeliner fırçası yardımıyla kıyafetime uygun renkleri karıştırarak eyeliner olarak da kullanıyorum.Tek kat sürünce biraz açık renk oluyor ama 2-3 kat geçince güzel gözüküyor. Ayrıca bu farları ıslakken kullandığınız zaman baz kullanmanıza bile gerek kalmadan inanılmaz güzel canlı renkler çıkıyor. Islak kullanmak için ise tek yapmanız gereken fırçanızı bir miktar ıslatmak!


         Renkleri burada gördüğünüz gibi.Parmağıma almak için sadece farların üzerine parmağımı koydum yani hemen renk veriyor ama göz kapağında duruşu pek öyle değil,birkaç kat uygulamak gerekiyor.

    Beyaz farı gözde aydınlatma için yada astar gibi bütün göz kapağıma kulladnıyorum..Açık bir renk veriyor sürdüğünüzde bembeyaz olmuyorsunuz.
   Açık gri ve koyu gri farı hafifçe sürdüğümde çok doğal bir günlük makyaj oluyor.Seviyorum:)
   En koyu griyi ve siyahı ise ya karıştırarak ya da tek tek eyeliner olarak kullanıyorum


Bu ürünün tek sevmediğim yanı fırçası oldu.Tek kelimeyle berbat diyebilirim.Çünkü (lateks sünger anladığım kadarıyla) far öyle bir yapışıyor ki fırçaya,gözünüze sürtseniz dahi uygulanmıyor.Bu durumda da kavisli şekillerle farı uygulamak mümkün olmuyor.

Bendeki siyah tonlu palet yani 05 numara.Paketin arkasında güvenlik vardı söktüğüm için etiketi de çıktı ama içinedekiler kısmını eklemek istedim.


Dediğim gibi fırçası dışında ben bu ürünü çok sevdim. Farlar kadifemsi bir yapıya sahip, sürünce de zaten öyle gözüküyor. Ben daha koyu durması için Avon'un göz farı bazıyla beraber kullanıyorum.
Watsons'dan 15 TL'ye almıştım. Bayadır kullanıyorum hala azalmadı. Almak istiyorsanız alın ben sevdim,tavsiyemdir :)
Buraya tıklayarak paletin diğer renklerini inceleyebilirsiniz...


Bunları da beğenebilirsin!

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.