Golden Rose - Paris No: 19

/
0 Comments

Beni tanıyanlar bilirler ojelere resmen aşığımdır. Tırnaklarımda oje olmayan gün olmaz yanii o derece :) Evimde 25'den fazla ojem var. Sanmayın ki ben kullanamadan kuruyacaklar. Asla olamaz öyle bir şey :D Canım sıkıldığında oturur oje sürerim, değişik desenler yaparım keyfim yerine gelir :) Tavsiyemdir, deneyin! :)


Aslında bu ojenin rengini çok sevmiyordum. Eskiden bu tonları çok sürerdim ama sonra daha canlı renklerde oje sürmeye başladım. Kırmızı, pembe, turuncu, yeşil, mavi, mor... :)) Bugün oje süreyim dedim ojelere bakarken bu ojeme rastladım. Aslında ojenin rengi gerçekten güzel! Krem renginde ama ışık geldikçe yanar-dönerli bi hâl alıyor. Bu yüzden her kıyafetinize uyum sağlıyor. Abiye kıyafet giydiğinizde rengi ne olursa olsun sürülebilecek bir oje. :D




Şişesinde rengi çok belli olmuyor. Tek kat sürdüğünüz zaman şeffaf gibi duruyor. Ben 2-3 kat sürdüm o zaman böyle belli oldu rengi. Bu renk ojelerin en güzel yanı ten renginizi daha açık gösteriyor. Işık gelmediği zaman sanki tırnağınızda oje yokmuş gibi duruyor amaa ışık geldiğinde açık altın sarı ile gümüş arası bir renk oluyor. :) gerçekten güzel bir rengi var. ;) 



Golden Rose ojenin kuruma süresi gayet iyi 2-3dk'de hemen kuruyor :) Golden Rose'u zaten denemişsinizdir daha önce. Fiyatı 1,5-2TL arası. Yani normal bir ojenin fiyatı. Eğer bu tonları seviyorsanız denemelisiniz mutlaka :)

Sevgilerle. Seda!  :)



Bunları da beğenebilirsin!

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.