Max Factor False Lash Effect Maskara

/
0 Comments

Merhaba!
Rimel...
 Vazgeçilmezdir her zaman.! Tabii bir de benim kod adım rimel olunca size rimel tanıtmak istedim..


Eğer kirpiklerinizin daha dolgun görünmesi, takma kirpik gibi görünmesini istiyorsanız Max Factor almalısınız. Ben daha önce Maybelline kullanmıştım, kaşık fırçalı olandan onun fırçasındaki eğime alışık olunca sanki bunun istediğim görünüm olmaz gibi düşünmüştüm.. Ama öyle olmadı..!


Öyle her saat makyaj tazelemeyi sevmiyorum, okula giderken bir kere süreyim bütün gün boyunca çıkmasın isterim rimelim. İşte bu rimel tam öyle..! Sabah sürüyorum akşama kadar bir gram azalmıyor. Bi süre sonra dökülme yapmıyor. Siz silmediğiniz müddetçe de kirpiklerinizde kalıyor. Şimdiye kadar ki kullandığım en güzel rimel bu. Bundan sonra da rimel de Max Factor kullanırım. 


Fırçası gerçekten çok güzel. Ürstünden birkaç kat geçtiğiniz zaman bile topaklanmıyor. Tüm kirpikleriniz tek tek ayrılıyor. Birbirine yapıştırmıyor. 


Benim en memnun olduğum rimelim bu diyebilirim rahatlıkla.. Amaa tabii bu kadar güzelliğin de bi kusuru olur. O da fiyatı.. Fiyatı yaklaşık 40-42 TL arası.. Ama inanın ki değer bu fiyata. Memnun kalacağınızdan eminim. Kalıcılığı tek kelime ile harika. Bu kadar uzun kalan başka rimel görmedim ben. Topaklanmıyor, kirpikleriniz ayrı ayrı duruyor. Takma kirpik takmışsınız gibi duruyor.Yaniii tavsiyemdir. Alın kullanın. :))

Sevgilerle. Seda!  :)





Bunları da beğenebilirsin!

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.