Maybelline Affinitone Fondöten - No.3-Sandbeige

/
0 Comments
Merhaba herkesee :))
Uzunca bir süre kötü,kapatmaya fondötenler kullandıktan sonra günün birinde Cosmetica mağazalarında indirimde olduğunu görüp,tanıştığım Maybelline Affinitone fondötene tek kelimeyle bayıldım! O kadar kötü deneyimden sonra ilaç gibi geldi resmen :) Ayrıca sadece fondöten değil içinde 'e vitaminli' nemlendiricisi de var böylece sürdüğünüz yer yumuşacık ve kadifemsi oluyor.


Fotoğraf makinem hala bozuk olduğundan yakın çekim yapamıyorum,görüntüler kötü o nedenle kusura bakmayın :) Çok sıvı bir kıvamı var yalnız birde boyutu az olduğundan çok uzun süre gideceğini sanmıyorum.


Kutunun arkasında yazanları yakın çekim yapamadığımdan aynen aktarıyorum: 
'' Cilt rengini bütünleyen nemlendiri fondöten.
Kusursuz Kaptaıcı : Doğal renk pigmentlerinin eşsiz bileşimi ile ciltteki belirgin renk ayrımlarını bile bütünler,kusurları kapatır. 
E vitamini ile koruyucu ve nemlendirici: Cildinizi çevrenin zararlı etkilerinden korur ve nemlendirir.Yumuşak,rahat dokusu cildinize nefes aldırırken kusurları kapatır. 
Sonuç : Taze bir güzellik,doğal ve sağlıklı bir görünüm.
Tüm cilt tipleri için. Dermotolojik olarak test edilmiştir.''

Evet,bitti :)) 


Burada kolumda bir miktar ürün var gördüğünüz gibi yeterince sıvı kolumu kaldırınca bile biraz aktı ama uygulaması kolay hemen dağılıyor,yerleşiyor ama mükemmel kapatıyor,kesinlikle bayıldım.
                                                   
















Sonuç olarak kesinlikle bayıldım ve biterse gene alır mıyım? Eveet! :) Cosmetica'lardan indirimdeyken 12-15 tl'ye almıştım. Çok sevdim. Kesinlikle tavsiyemdir. Alın, kullanın.. :)
Sevgilerle, Merve :)


  Sosyal Medyadayız!



Bunları da beğenebilirsin!

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.