Farklı Fikir: Evde Pamukluk Yapımı

/
0 Comments

Merhaba herkese :)
Hepimiz makyaj ve oje pamuk kullanırız. Ama bu pamukları da hoş bir şekilde odamızda saklamayı severiz :) İşte size bir öneri kendi pamukluğunuzu kendiniz tasarlayın. Ben bi tane yaptım kendime ve size de örnek olarak koyuyorum. 



   Evde kalp şeklinde seramik bir kalemliğimiz vardı. Yazın biraz uğraşarak bunu güzel bir pamukluk hâline getirdim.. Hem de çok kolay bir şekilde. Çok uzun süre vaktinizi almıyor. Ama sonuç güzel oluyor..



İşte gerekli malzemeler; 

- Pamukluk olarak kullanacağınız bir masa kalemliği

- Kırmızı oje ( Flormar 321)

- Dışında yazı varsa üstünüe sürmek için beyaz oje ( Cecile 1)

-  İçine koymak için; Hidrofil pamuk ya da makyaj temizleme pedleri

   Aslında hepimizde olan malzemeler.. Biz bunları sadece bir araya getireceğiz.. Siz kalemliğinize uygun başka renkte ojeler kullanabilirsiniz. Oje kullanın diyorum çünkü ojelerin o yüzeylerden çıkması zordur ama isterseniz kullandığınız kalemliğinin üzerinden zor çıkacak bir boya/sprey kullanabilirsiniz.

   Benim kalemliğimiz şekli kalp şeklinde olduğundan ben üst yüzeyini kırmızı renge boyayarak kalp şeklini belirginleştirerek işte başladım.



   Ojenin sınırlarının belli olması için de boyayacağım yerlerin kenarlarına bant yapıştırdım. Böylece çizgim daha net ve düzgün oldu.. İçine yapıştırmak biraz zor oluyor ama mutlaka yapıştırın yoksa düz yapamayabilirsiniz o zaman da hoş olmayan bir görüntü oluşur..

     Ben sade olmasını istediğimden sadece üstünü boyadım ve üstündeki yazıları kapattım. Ama siz ince fırçalı ojelerle veya çıkartmalarla desenler yapıp odanıza daha uygun hâle getirebilirsiniz..

    En sonunda da içine pamuklarımızı koyup makyaj malzemelerimizin yanındaki yerine koyuyoruz..

   Yapımı gayet basit ve çok zevkli.. Boş vaktinizde çok kısa sürede yapabilirsiniz. Dışarıdakiler odanıza uymaz, ya da sonradan sıkılırsınız. Sıkıldığınızda ojeleri asetonla silip yerine yeni desenler yeni renklerle pamukluğunuza başka bir hava katarsınız.. :) 

                            Bence hiç vakit kaybetmeden pamukluk yapımına başlayın!!

                                                           Sevgilerle. Seda!  :)


Bunları da beğenebilirsin!

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.