Maybelline Göz Makyajı Temizleme Losyonu

/
0 Comments

Merhaba herkese :)
 Makyajınızı ne ile temizliyorsunuz? Özellikle göz makyajını temizlemeye çok dikkat etmelisiniz. Çünkü göz makyajını temizlemek çok önemli. Ben eskiden ıslak mendillerle temizliyordum. Ama tabii onlar gözlerimi yakıyordu. En sonunda gittim ve kendime göz makyajı temizleme losyonu aldım. 


   Maybelline'nin bu ürünü hassas gözler için uygun pH değerlerinde. Yanii gözlerinizi asla yakmıyor. Kullandıktan sonra ferahlık ve rahatlık hissi veriyor.


  Ürün 125ml. Bana az gibi gelmişti alırken ama kullanırken pamuğa çok az almanız yetiyor. Çok az bir miktar ile tüm göz makyajınızı temizleyebiliyorsunuz. Islak mendil ile temizlediyseniz iyi bilirsiniz. Tüm göz makyajını temizlemek için az 2-3 ıslak mendil kullanırsınız. Özellikle eyelinerı temizlerken daha da zorlanılır çünkü eyeliner zor çıkan bir makyaj malzemesidir, çıkarırken dağılır...


 Ama Maybelline'nin bu ürününde hiçbir makyaj dağılmadan rahatlıkla temizleniyor. Yanii temizleyeyim derken daha fena dağıtmıyorsunuz ve eyelinerlar çok rahat temizleniyor. 

Ben çok memnunum bu üründen. Fiyatı ise 15TL. Bence çok uygun bir fiyat. Zaten Maybelline'nin kalitesi düşünüldüğünde gerçekten çok uygun.. 

Güncelleme (26 Mart 2014) ; İlk aldığım bitti ve ikincisini aldım. O da yarısına geldi. Bitince yine alacağım :)

Sevgilerle. Seda!  :)




Bunları da beğenebilirsin!

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.