Golden Rose - Dipliner

/
0 Comments
Herkese kısa bir aradan sonra merhaba :)
Bugün size Golden Rose'un bu diplinerından bahsedeceğim.

Ben bu dipliner ile uzun yıllar önce tanıştım ve gerçekten çok memnun kaldım. Aslnda eyeliner almak için girdiğim Cosmetica'daki görevli dha önce hiç eyeliner kullanmadığımı duyunca bana bunu önerdi ve ben de aldım, iyiki de almışım :)


Sürümü benim için çok kolay olan bu ürünün kalıcılığı ise harika! 
Bütün gün gözümde kalmasının yanı sıra akma, bulaşma veya dökülme de yapmadı :)


İlk kullandığım zamanlarda çok kolay sürmemi ve hiç zorlanmadan öğrenmemi sağlayan bu ürünü kesinlikle yeni başlayacak olanlara tavsiye ederim.
Ucu sayesinde sürümü kolaylaştırdığı için kalem kullanır gibi rahat edebiliyorsunuz.


Simsiyah rengi ve kalıcılığıyla benden tam not aldı.
Ayrıca bu diplinerı uzunca bir süre de kullandım yani küçük görüntüsüne bakmayın :)


Yeni başlayanlar, uğraşıyorum uğraşıyorum olmuyor diyenler ve ben eyelinerla uğraşamam pratik olsun isterim diyenlerin çok seveceği bu ürünün fiyatı 13TL. 
Hepinize kucak dolusu öpücükler :))

Merve :)

 Sosyal Medyadayız!


Bunları da beğenebilirsin!

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.