Bitenler #8

/
0 Comments
Yine bitenler, yine ben! :D
Her seferinde bu kadar şeyi ben mi bitirdim, diyorum. :) Sanki eskiden bitmiyordu ürünler de yazılarını yazdıkça bitmeye başladılar. Ama sanırım biriktirdikçe aslında devamlı biten ürünler olduğunu fark ediyorum. Tek tek atınca göz görmüyor demek ki :)

Hadi gelin, başlayalım. :)


Ama önce bir şey diyeceğim. Bu fotoğrafların hepsi telefondayken pırıl pırıl ve capcanlıydı. Bilgisayara atınca rengi soldu ve netlik gitti. Diğer yazılarda olduğu gibi tekrar çekme şansım yok, malum hepsi çöpte şu an :)

Cilt ürünleri: 


1. Neutrogena Pembe Greyfurt Özlü Yüz Yıkama Jeli - Makyajı gayet güzel çıkartıyor ancak 3 pompa ancak yeterli oluyor. Hele bir de fondöten sürdüyseniz 5 pompa ancak yetiyor. Bunun dışında ben eksi yönü görmedim. Sevdim kendilerini. Yazısı için tıklayın! / 12-13 TL

2. Yves Rocher Kayısılı Peeling - Şu meşhur peeling. Ben de sevdim kendisini. İçindeki tanecikler acaba zarar verir mi demeyin, vermiyor :) Kullandıktan sonra cildiniz temizleniyor. Ben özellikle sivilceler geçmek üzereyken kullandığımda iyileşmesini tetiklediği için çok sevdim. Yazısı için tıklayın! / 15 TL

3. Yves Rocher Cooling Effect Maske - Ben bir etkisini görmedim açıkçası. Çok seveni var aslında ama Merve de kullandı o da sevmedi. Çünkü ha kullanmışsınız ha kullanmamışsınız. Boş verin bizce, almayın. Yazısı için tıklayın! / 12-13 TL

Bakım ürünleri:


4. Arko Nem Güneş Bakım Sütü - Kararsız olduğum bir ürün açıkçası. Evet, bitti ama sevdim mi sevmedim mi bilmiyorum. Kolunuzdaki çizgilere birikiyor, kıyafetinize bulaşıyor... Son zamanlarında bacaklarımda nemlendirici olarak kullandım. Nemlendirmesi güzel, güneşten de güzel koruyor ama daha iyileri var. :) Yazısı için tıklayın! / 25 TL

5. Dalan D'Olive Zeytinyağlı El ve Tırnak Kremi - Bayılıyorum kendisine. Bu biten sanırım 3.ydü. Yedeği de içeride duruyor. Görünce alın diyorum. Kışın elleriniz kuruyorsa kesinlikle öneriyorum. Ayrıca kokusu muhteşem. Evin diğer ucundan kokusunu duyuyorsunuz. :) / 3 TL

6. Fa NutriSkin Roll-on - Roll-on kullanma alışkanlığı olan biri değilim. Ama bitirdiğim ilk roll-on oldu. Sürdükten sonra bütün gün kolunuzu hareket ettirdiğinizde kokusunu alıyorsunuz. Ter kokusunu önlüyor kesinlikle. Yani demem o ki, alın! :) / Merve almıştı. Fiyatını bilmiyorum. 

7. Benri Makyaj Temizleme Pedi - Biten tüm pamukları temsilen koyuldu buraya. Seviyorum kendilerini :) / 2.5-3 TL

Saç ürünleri:


8.  Benri Kuru Şampuan Kestane Rengi - Normal kuru şampuana ek olarak renkli. Annem acil durumlarda beyaz saçlarını kapatmak için almıştı. Temizlemesi fena değil ama sıktıktan sonra saçta beyaz beyaz tozlar kalıyor. Üzerinde tarakla taradığınız zaman geçer diyor ama geçmiyor arkadaşlar. Geçmediği gibi her taradığınızda renk de gidiyor. Biz hiç sevmedik bu yüzden. / 10 TL

9. Hacı Şakir Şampuan - İlk alırken bir deneyeyim, zaten şimdiye kadar birçok markanınkini denedim buna da bakayım diyerek aldım. Sonrasında neredeyse 2-3 yıldır başka marka kullanmadım. Saçlarıma en iyi gelen şampuan bu oldu. Eğer şampuanınızı değiştirmek istiyorsanız bir şans verin derim. Markanın tüm çeşitlerini de denedim tabı bu arada. En çok hindistan cevizli ile bademliyi sevdim. Hindistan cevizli olanı kullandığınız zaman saçlarınızın temizlendiğini hissediyorsunuz, bademli olan da ise yumuşacık olduğunu. En sevmediklerim ise ballı olan ile adaçaylı olan. Ballı olan saçlarımı çok sert yaptı. Adaçayı ise çok kötü kokuyor. / 3 TL - 600 ml.

10. Hacı Şakir Duş Jeli - Şampuanını sevdim bu markanın ama duş jelini sevmedim. Çok fazla köpürmedi ve çok fazla kullanmam gerekti. Daha güzelleri var yani. / 3 TL

11. Loreal Paris Sunkiss - Bir paketi Merve ile beraber kullandık. Benim saçlarım koyu kahve olduğu için çoğunu ben kullandım. Ama benim saçlarıma 3 kat ve Merve'ninkine de 2 kat yaptık. İçinde biraz daha var şu an. Kabını kesip kalanını kullanacağımız için yazayım dedim. Saçlarımıza zarar vermedi kesinlikle. Aşamalı olarak rengini açıyor. Yani kontrol sizde oluyor. Şu an saçlarımın renginden çok memnunum. Direk boya yerine güzel bir alternatif. / 10-15 TL (Fiyatı değişiyor devamlı)





12. Dax MixUp SuperGro Saç Uzamasına Yardımcı Bakım Yağı - Firma tarafından yollanmıştı. Ben saçlarımı yumuşatması dışında bir etki göremedim. Saçlarımda ekstra bir uzama olmadı. Yazısı için tıklayın!



Benim söyleyeceklerim bu kadar. Buraya kadar okuduysanız sabrınıza teşekkür ederim. Çünkü yazıya şöyle bir baktığımda yine çenemin düştüğünü farkettim! :) Kısa yazmayı beceremeyen blogger'ım resmen :D 

Ürünler hakkında söylemek istedikleriniz varsa yorumlarınızı bekliyoruz!

Sevgilerle. Seda!  :) 

 Sosyal Medyadayız!




Bunları da beğenebilirsin!

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.