Bitenler #7

/
0 Comments
Herkese merhabalar :)
Bu yazın başında ojelerimde bir bitirme projesi yapacağımı söylemiştim Instagram'dan. Fotoğraftakilerin hepsi bitmedi tabii ki. Bazıları bitti, bazırları bozuldu, bazıları ise beğenilmediği için çöpü boyladı. Hangisi hangisi? Yazının devamına gelin! 

P.S.: Ojelerin adları soldan sağa yazılmıştır.


İlk olarak bitenleri yazayım :)


Flormar Nail Art Oje Serisi - NA12: Yıllar yıllar önce aldım ve artık bitti. İçinden çok zor geliyor oje. Bir de kendi fırçası ince ve uzun olduğu için kullanımı-nail art yapımı çok zor oldu. Bir daha nail art fırçalı bir oje almam. Bu bana ders oldu yani. Nail art fırçanızı ayrı alın! Benden size tavsiye :)

Flormar 320: Çok sevdiğim bir oje oldu. Çok güzel bir gül kurusu rengi. Oje bitirme projemin içinde de yer alıyordu ve ilk biteni oldu. Eğer gül kurusu bir renk istiyorsanız alın :)

Çöpe gidenler...


Wet n wild Wild Shine E467 Night Prowl: Fotoğrafta bir türlü çıkmadı ama siyahın içinde mor simleri olan bir oje. Gerçekten rengine bayıldım. Ama bu ojede şöyle bir sorun oldu: kuruduktan sonra kabuk gibi kalkıyor tırnağımdan. Ayrıca rengi öyle bir soluyor ki hiçbir güzelliği kalmıyor. Çok beğenerek aldım ama bir kere bile doğru düzgün kullanamadım. İlk defa böylesi kalkan bir oje sürüyorum. Tavsiyem almayın :)

Betty Boop 03 Coral Beach: Bu ojeyi de çok severek aldım ama o kadar kötü kokuyor ki süremiyorum. Sanırım bu koku içindeki formaldehitten dolayı. Kokusu yüzünden çöpe gidiyor kendisi. (Yazısı için tık!)

Golden Rose 13 Calcium Milk: Yıllar yıllar önce sararan tırnaklarım için almıştım. Ama öyle bir etkisi olmadı. Uzunca bir süre de açık renkli ojelerimin altına baz olarak kullandım ama artık bozuldu, koyulaştı. Çöpe gidiyor kendisi bu sebepten.

Ve artık kullanmadığım için çöpe gidenler...


Flormar 425: Mor rengini seviyorum ojelerde ama bu o kadar çiğ bir renk ki sevemedim. Yıllardır da evde sürünüyor. Artık yeter dedim ve atıyorum. Ama almak istiyorsanız söyleyebilirim ki kalıcığı ve kapatıcılığı çok iyi. Tek kat yeterli oluyor.

Golden Rose 209: Bir aralar sarı renk oje diye etrafta dolanırken almıştım. Ama sonra sürdüğümde sarı oje benim elimi hastaymış gibi gösterdi. Sonrasında kendisini suda yapılan ebruli ojelerde kullanmaya çalıştım. Ama artık onları yapacak vaktim olmuyor ve kötü olmaya başladı. Ancak sarı size yakışıyorsa gayet güzel bir sarı.

Ve diğer beğenilmeyenler...


Flormar 430: Lise zamanlarımda mavi ojeyi seviyordum ama artık sevmiyorum. Bu oje de yukarıda mor oje gibi çok çiğ. Sürdüğümde çok hoşuma gitmiyor. Bunu da ebruli ojelerimde kullandım. Ama artık durdukça kalabalık ediyor. Kullanmadığım için çöpe gidiyor.

Pastel 68: Çok güzel bir yeşil ama çiğ :) Ben bir ara takmışım bu çiğ renkli ojelere. Bu ojede şöyle bir şey oluyordu: sürdükten sonraki gün yeşil olan renk mavi oluyor! Bu nasıl oluyor bilmiyorum ama böyle oluyor :D 

Flormar 423: Kendisi çok güzel bir gök mavisi rengi. Çok severek aldım, baya uzun bir süre de kullandım. Yarıya indi. Ama artık kullanmıyorum. :)

Toplam 10 ojemi evden yolluyorum. Hâlâ bir sürü ojem var. Onları da bitirmeden artık yeni oje almak yok! :) Ojeler evde biriktikçe rahatsız oluyorum. Bir daha bu kadar çok ojem olmayacak evde. 10 tanesini atıyor olmama rağmen şu an 20 küsür ojem var. Kullandıklarım ise 5'ten fazla değildir. O yüzden çok oje almanın bir anlamı yok.

Baya uzun bir yazı oldu farkındayım :)

Sevgilerle. Seda!  :) 

 Sosyal Medyadayız!


Bunları da beğenebilirsin!

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.