Sephora Matlaştırıcı Fondöten & Kompakt Pudra - Peach

/
0 Comments

Herkese merhabalaaar! :)
Uzun zamandır pudra kullanmıyorum. Çünkü cildimi kapatmayı sevmiyorum. Çok sorunlu bir cildim yok. Zaten sivilce olmazsa fondöten de kullanmam. Cildimi seviyoruum :))


Bu pudrayı meşhur Sephora indirimlerinden almıştım. Oradaki en açık renk buydu ve tenime uyacağını söylemişti çalışanlar. İndirim ürünü olduğu için de tonunu cildimde deneyemedim. Bir ton kadar koyu oldu. Çok sorun olmuyor. Aşırı koyu olmadığı için. Bana bu kadar koyu gelen bir ürün annemin cildine tam olduğu ve annem pudrayı daha çok sevdiği için bu pudrayı anneme verdim. O zevkle kullanıyor. Annemin dediklerinden yola çıkarak tanıtmaya devam edeceğim. 


Alttaki fotoğrafta yazıların silinmiş olması hâlâ alır almaz fotoğraf çekme meselesine alışamadığımın göstergesi. Kusura bakmayın o yüzden :)

Pudranın kapatıcılığını gayet sevdim. Anneme uyguladığımda da çok güzel kapatıyor. 
Kalıcılığı da iyi. 
Ben beğendim açıkcası. :)
Pudranın altında bir de aynası ve süngeri var. Tabii ben ve annem pudrayı sünger yerine fırça kullanmayı sevdiğimiz için kullanmıyoruz. Ama siz seviyorsanız sizin için iyi bir özellik :)


İndirimli fiyatı 20TL'ydi (sanırım bu bir ton koyu olabilme ihtimaline karşılık almamı açıklıyor :)) )
Normalde fiyatı ne kadar emin değilim ama sanırım 40 küsür TL. O şekilde gördüm diye hatırlıyorum.

Sevgilerle. Seda!  :) 


Sosyal medyadayız!



Bunları da beğenebilirsin!

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.