Pastel Silky Effect Pudra - No.20

/
0 Comments

Merhaba herkese :)
Uzunca bir zaman pudra arayışında olduktan sonra sonunda Pastel Silky Effect Pudra'yı satın aldım.Çok mu ihtiyacım vardı? Tabi ki hayır ama fondöten kullanmaya üşendiğimden ve yüzümde çok ciddi kapatacak bir kusur olmadığından özel günler dışında pudra süreyim dedim.

Sonuç olarak gittiğim Watsons mağazasındaki görevliyle beraber 20 numarayı seçtik.Bu renk skalasındaki en açık renk oluyor ama benim ten rengim çok çok açık olduğunda bana koyu bile geldi hatta görevli de bunu söyledi :))


 Süngerinden bahsetmek gerekirse açıkcası ben sevmedim zaten de kullanmıyorum ve kabuki fırçayla sürüyorum.Çok ince ve sadece olması için konulmuş gibi.Bence ürünün tek eksisi de bu.


Memnuniyetime gelince; sürünce pürüzsüz bir ten sağlıyor ve fondötenin üzerinde gayet güzel duruyor. Herhangi bir bulaşma, akma falan da yapmıyor. Yani ben gayet memnunum bu pudradan :) 


Çok fazla kapatıcılık beklentiniz yoksa kesinlikle tavsiyemdir diyorum. Dediğim gibi ben bu ürünü Watsons mağazalarından almıştım. Fiyatı 15 liraydı ama o gün indirim vardı ve ben 10-11 lira gibi bir fiyata almıştım. Severek kullanıyorum.
Yorumlarınızı bekliyoruz..

 Hoşçakalın
Sevgiler, Merve


 Sosyal Medyadayız!


Bunları da beğenebilirsin!

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.