Bitenler - 6

/
0 Comments
Herkese merhabaa :) 
Yine bir bitenler yazısıyla beraberiz. Ben biten yazıları sevdiğim için burada da elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum. Bu yazıları seviyorum çünkü birden fazla ürünün kısa kısa okumak güzel. Hem kişi ürünü bitirdiği için ürünle ilgili fikri daha net oluyor. Alıp almayacağını daha net söylüyor. Tekrar alıp almayacağım kısmı yazıların en önemli kısmı bence. :) Neyse çok konuştum ben sanırım :) Bi de kısa yazılar oluyor dedim dimi :D
İşte bu yazıda yukarıdaki tüm ürünleri kısa kısa anlatmaya çalışacağım. Hadi gelin :D
1. Hobby Duş Jeli - Böğürtlenli: 
Kokusuna aldanıp aldım. Sanırım açıklayıcı oldu bu. Köpürmüyor! Köpürmesi için çok fazla miktarda kullanmanız gerekiyor. Ayrıca hiçbir duş jelinde yaşamadığım bir şekilde koyulaştı. Kokusu da bir süre sonra kayboldu. Tamamen bitsin diye kullandım. Fiyatını hatırlamıyorum ama pahalı değildir. Bir daha almam.

2. Colgate - Triple Action Diş Macunu: 
Bu diş macununu seviyorum ben. Uzun zamandır değiştirmeden kullanıyorum. Dişlerime ya da diş etlerime zarar vermedi. Evde her zaman 2-3 yedeği bulunuyor. Fiyatı da 3TL civarı oluyor. 
3. Garnier - Arındırıcı Temizleme Jeli / Karma-Yağlı Cilt için: 
Ben bu ürünü sevdim. T bölgesinden çekenlerden biri olarak söylüyorum ki yağlanma sorunu için gayet güzel hoş bir ürün.  Şu an elimdeki diğer temizleme jelim de bitiyor. O bitince bundan almayı düşünüyorum tekrar. Eğer daha detaylı yazı isterseniz buraya tıklayın!
4. Yves Rocher - Hair Repair Oil / Yıpranmış Saçlar İçin Onarıcı Bakım Yağı: 
Saçlarımın aşkı! :) Yıpranmış saçlarımı adam eden ürün! Bilmem, anlatabiliyor muyum? :) Detaylı yazısını okumak için tıklayınız! Tekrar tekrar alacağım hem de. Fiyatı 22 TL.

5. Pantene Pro-V Anında Bakım Yapan Saç Spreyi:
Kendileri ile Merve sayesinde tanıştım. Saçlarım çok kabarıyordu ve gerçekten can sıkıcı bir durum. Saçınıza sıktığınız anda hem yumuşacık kalıyor hem de kabarıklığı gidiyor :) 
Watsons'dan 9TL'ye aldım. Yine alacağım. Son zamanlarında saçımı düzleştirmeden önce sıktım. Saçlarımı yumuşattığı için daha kolay düzleştirdim.  
                 
6. Oriflame - The Babes / Crazy Kiwi Parfüm: 
Aslında kabı solda gördüğünüz gibi şeker bir şeydi. Yıllar yıllaaar önce almıştım. Sırf dış kabı için. Çünkü biraz pahalıydı 25ml için. Yanında çıkartmalarıyla geliyordu. Siz süslüyordunuz. Ciddi anlamda güzel bir kivi kokusu var. Yıllar geçmesine rağmen kalıcılığından ve kokusundan bir şey kaybetmedi. Ama artık satışta yok. O zamanlar kısa bir süre için satılan bir parfüm diye hatırlıyorum. 

7. Emotion - Fantasy Deodorant: 
Çiçeksi, hoş ve hafif bir kokusu var. Limon, gül ve vanilya karışımı diyebilirim. Farklı kokuları kullanmayı sevdiğim için almam. Ama başka hoşuma giden koku olmazsa alırım.
8. Oriflame Tender Care Protecting Balm - Cherry:
Çok severek kulladım ve bitmesine çok üzüldüm. İlk bulduğum Oriflame temsilcisinden tekrar alacağım. Dudaklarımı bu kadar güzel nemlendiren çok az ürün var. Ama keşke şu kabını değiştirseler. Çünkü kullanımı zor oluyor. Bunun dışında hiçbir eksi yönü yok. Detaylı yazısını Merve yazmıştı. Okumak için tıklayın!

9. Maybelline - One by One Maskara / Rimel:
Eğer hacim istiyorsanız başkasını aramayın bence. Bittikçe başka bir rimel alacağım desem de pişman olup geri dönüyorum. Kirpikleri çok fazla uzatmıyor ama istediğim hacmi vermesi benim için yeterli :) Detaylı yazısı burada! Tekrar alacağım elbette :D

Bu seferki bitenlerim bu kadardı. Bitmek üzere olanlarım var. Onların da yazısı gelecek gibi duruyor yakın zamanda. 

Sevgilerle. Seda!  :) 

 Sosyal Medyadayız!




Bunları da beğenebilirsin!

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.