Eklips - Shading Brush / Far Fırçası

/
0 Comments

Herkese yeniden merhaba :)
Bu yazı değerlendirip bol bol yazı yazmaya çalışıyoruz. Sizlere çok beğenerek kullandığım bir far fırçasından bahsetmek istiyorum :)


Eklips'in fırçalarını birçok kişi alıp denemiştir. Sanırım bunda ucuz olmaları etkilidir. Alıp bir denerim, diyerek aldım bu fırçayı. Açtığımda yumuşacık olduğunu gördüm. 

Şimdiye kadar 4-5 kere yıkadım ve hiç tüy de dökmedi. Alırken korkmuştum acaba döker mi, daha iyi bir markadan mı alsam,diye düşünmüştüm. Ama hiç de korktuğum gibi olmadı.

Fırçayı daha çok Crease bölgesinde kullanıyorum. Farı dağıtmak için gayet güzel bir fırça. 



Yani açıkçası ben memnunum bu fırçadan. Fiyatı da 4.5 TL. Bir fırça için gayet uygun. :)

Ben plastik kabını atmadım. Çünkü seyahatlerde yanıma 1-2 fırça aldığımdan içine koyuyorum fırçalarımı. Gayet de kullanışlı oluyor. 

Bu fırçadan sonra Eklips'in diğer fırçalarını da alıp denemek istiyorum. Siz hangilerini kullandınız? Bu markadan önerdiğiniz fırça var mı?

Sevgilerle. Seda!  :) 

 Sosyal Medyadayız!


Bunları da beğenebilirsin!

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.